Deisy

Fick en Bäbis :) i lördas blev han 1 vecka exakt!
 Han e tjock och matgladl liten grabb .
Han är så SÖT så jag vill Behålla honom själv :D hehe
Men jag får se :P han komme ju bli så vacker =)

han har 5 framtår och 4baktår :D haha

Oohh idag öppnade han ögonen han e så SÖT!


Lillan i Lådan (L)
 
I sockerlådan =)
Nästan nybliven mor ;)


 Söta va ;)
Jaja idag så har jag varit lite varstans.
sen i skolan med :P fick göra jul kort =)
Fattas bara två till sen ska jag hiva iväg alla till skåne hehe
Sen blev jag så arg idag :(
Det var köttgryta med löka i sådan Lina har gjort nån gång åt mig och  eller ja hon Lagade den och
hennes pappa bjöd :P "Tror jag?"
Jaja åter till saken, iaf så var den i skolan SÅ Äcklig inte als lika god och sftig som hennes :/
Jag åt ju up, men jag ville inte ha någon mer hehe .
sen idag Kom Stina förbi och lämnade min Bh som jag hadde glömt bort att jag hadde  haha
Och i Påsen låg en Chokladtomte =) Så sött ;)
Och Äntligen fick jag klart min trä Ängel som jag målade
Vit och sen Stöpplade Pärlemorvita Mönster på
Fint Fint. 
Jaja nu Måste jag dra. ska Pyssla lite =)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0