GRATTIS JAG = )

Jaa Tänk jag är 20 nu ;D Inte illa mina Vännor : )
Har varit med Mamma och skottat snö, sen idag var vi hos någon Läkare och så, Sen så stack vi och Handlade Tacos "MUMS" ♥
Och en liten Tårta =)  Det Smakade suveränt :Dså köpte jag ett bord till den nya lägenheten, Och en brodslamapa med Guld i :D hihi. SKA bli sååå Mysigt med ett eget hem!
Det är 54 kvadrat meter tror jag, det får duga tils man flyttar sen igen kanske, om man inte börjar STOR trivas :P hehe, Sen imorgon så ska ja få se en liten titt på lägenheten :P och sen så ska Jag och Angelica rocka loss i Piteå och stor handla till våra hem = )

Vill ni veta en Rolig sak ?,
Det var såhär att jag satt på Arlanda i stockholm och väntade att bara få åka hem till Norr,
Men iaf så satt det en kille med sin Mp3-spelare och diggade till musiken och så spanade jag in han för han verkade vara inne i sin egen lilla värld :P
Så börjar han Flina och  ut ur Toaletterna så ser han en brud med klackar och hon hadde visst glömt att skrapa av sig Topappret :P så där satt vi och fnissade i tack medans hon Gick och Poserade sig fint med Toalettpapper på Arlanda under skon :D Kul va ? HAHA.

Toarulle Toarulle Toaariullee!

Kommentarer
Postat av: räzorkajza

fniss fniss : ) Jag har ASGARVAT :D hahaha

2008-01-23 @ 02:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0