HunBajspåsar, men tillplattade på trottoren!


SÅ nu så var jag tvungen att skriva i min blogg, för Lina tyckte det behövdes,  är nog bara hon som läser den men Ändå : ) har ju inte varit här på en vecka eller minder! .

Det som har hänt är att Lina den jävlen har försökt skrämma upp mig för hon kan VERKELIGEN förvandlas till the grudge som jag hatar så förbannat mkt! :( Och mitten sara bara satt och njöt av det hela och TT ska vi nog inte prata om! HAHA så satt han och garva åt mig men den Jäklen är jufan bajsrädd för Exorsisten den dumma fanen :P Hon är ju gammal Och det är inte Grudge, så jag har ju iaf en anledning! men roligt var det heheh <3

mjaa sen så nästa dag gick jag och Lina hem till mig och Käkade lite sen så Gick vi ner till Tastyhause
och käkade oss mätta med cola och sådana choklad grejsemojser med nötter i :D SKIT goda sen gick vi hem till mitten sara igen och på vägen såg vi massa bajspåsar  Som låg på trottoaren som var helt tillplattade GUD vad Hbg-arna kan vara snuskiga och sparlösa ist för att gå och plocka up skiten och slänga det i soptunnorna så lägger dem tillbaka altihopa och låter deras pengar ligga på marken så andra kan kliva idet.! SNUSKISAR!

Mja sen så fick jag ju reda på at JAG har fått en lägenhet :D så Nu kan Lina och hennes Kompani som hon ska ta med sig bo hos mig ett bra tag :D hihi

Kommentarer
Postat av: olga

hahaha the grudge!!! de va bästa!! :D

2008-01-22 @ 19:54:03
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0