Känns som man har ett rivgärn i halsen! Och Grisar på rymmen

Ja kära bloggare! Idag så är jag Dubbelt så förkyld än vad jag var när jag åkte hemifrån skåne, Linas FEL !
Det är hon som får mig att gå så neck när vi ska vilda till det lite ; D
 
Japp i veckan fick jag ju min nycklar, tror det var igår :D HELT nöjd =)
Gätte gullig liten 2a  : )  
Så varj ag med Angelica och hennes lilla Family och gick en runda i Pite och köpte en Tshirt som det står "I LOVE YOU" typ :P och en liten kort klänning typ i brun =) Och sen köpte ja två GÄTTE fina fönsterlampor med diamanter i $) sen så har jag köpt en svart spegel och lite städ grejs sen små godis :D hehe  

och så ska jag ju Försöka flytta in alt och köpa en säng iaf imorgon så ja kan sova där i helgen = ) mys ^^

HAHA vill ni veta en GÄTTE tråkig sak ? :D grisarna var på rymmen idag :| där gick jag skit förbannad och jagade två feta grisar som stod hoss Hästarna och åt Hästbajs :S "ÄckelPäcklen"  jagade iväg dem och dem spottade ut hästbajset och sprang sin väg hihi.  Och så med min röst som har ett rivgärn i halsen ? haha Lät skit pipig och helt sjukt galen =) HEHE.
image7
Hunden --> Mambo och Ranghild <-- grisen 

Nej nu Måste jag gå och kolla BLOCKET efter några jäkla Möbler = ) Pusskalas med er alla ^^,

Kommentarer
Postat av: räzorkajza

jippi

2008-01-24 @ 15:18:40
Postat av: olga

självklart kommer vi och våldgästar i norrland no doubt bout that!

2008-01-25 @ 01:05:19
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0