Nerladdning och Bakfylla med lite nötter!

Så in i  Hillvideee vad bakis man är :( . Men trevligt hadde vi igår iaf förutom då och då När systrana Werner fick lite spratt på varandra hehe, Söta dem är ;D
Och jag kan absolut inte sluta tänka på att Lina fick mig att trilla ner på marken mitt utanför Knutpukten,
Hon hadde ju såklart  "stukat" sin fot så jag fick ju hjälpa henne på traven tänkte jag! JA, visst ni tror inte att den Jeklen trillade ner på marken och efter kom jag :S .
SOM hon KÄÄÄMDEEEES :D hehe snutten ; ) Men sov gott gjorde vi den natten iaf :)) ska oxå Köpa en sådan soffa som han Grymt SKÖN var den  hehe :P Tyckte faktist lite synd om han när Lina vaknade till liv på morgonen hehe . Lina lät som en höna som skulle lägga ägg eller något !  "baakvack, pick, pick" och "Blablablavetduvadblablaabla." och han satt där som ett frågetecken ?  haha
Hem ville han ha oss Iaf :D och vi höll på gå vilse :S bara för Linade inte lyssnade på vad han sa hehe .

Och sen åt vi på MackeDonkan :D jag åt såklart El Nocho eller något, Skit Smarrigt =) hehe
Och en milksake på det "Sluuurp" sen var jag hemma försökte sova men nej inte det inte!  Tog ett varmt och skönt bad med mig själv. Och gick ner på Tasty House :D Älskar att handla Nötter där : ) och bara Mysigt hela dagen .Väntar på att brossan laddat hem mina filmer oxå. "Tjooollaheeej"
Nu ska jag ta och se på tvn och käka up mina Nötter och bara drömma mig bort ...GONATT mina kära Vännor i alla Kvinnliga och Helst Manliga former haha.







Kommentarer
Postat av: razorkajza

haha jag är så jävl bra :D

2008-01-14 @ 15:30:14
URL: http://razorkajza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0