saw 4 och glasögon?

 Hejsan mitt kära folk ♣

Igår efter Lina stuckit till Jobbet så lämnade hon efter sig en film,  SAW 4 som jag hadde längtat efter såååå Jäkla mkt sen sist hon såg den!
Men ni ska bara ana vad jag satt och inbillade mig en massa :S jag trodde ju för fan att jag behövde glasögon sen kom jag på att Lina hadde laddat hem en dålig kvalite ;D Blev ju suddit hela tiden nästan, och tänk dig mig i glasögon, skulle ju se helprilligt ut ;D  hehehe
 
 ? Sen så vågade jag ej gå ner heller fast Linas pappa var där nere och glodde på tv :S
sen så somnade jag visst vid kl 10 skit trött trodde jag ?
Men nej fan jag behövde visst bara 3 timmars sömn sen var jag klar vaken :( satt uppe till kl 6 på morgonen  och glodde på tvn .
Och inbillade mig Ännu mer att Gruge skulle komma och ta mig och hennes kompani "Blair witch och bloddy mary" Skit Äckligt :(  men jag kan ju bara inte motstå det dära spännande och pirrande i magen när det händer något hemskt :D hehe. ♥  Och nu är det bara en film som jag DESPERAT vill se  I am a Legend  eller vad den heter ?. så grymt bra den verkar vara så jag hoppas jag inte blir så besviken...



image2

Shit HATAR denna TANT!!! kan ej titta på henne ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0