Titta Lina.Titta då. Men Lina Titta

ωJA Gott folk snart blir jag moster inte så långt kvar tills ysterdystern min ska föda för 3 gången inte illa :P
LÄNGTAR tills det lilla knytet ploppar ut  ;D SO HAPPY : )  hoppas den bara ploppar ut tils jag är hemma .
Så tils den 20onde så får den faktist inte ploppa ut : )
Sen får ja lägenhet med om inget klabbars sig, men det ordnar sig altid ska jag se :P
image4 Vecka 34 : )


Hehe jag kan bara inte släppa det med att hon ska titta på allt det roliga jag ser ♥

Men nu har Hon iaf en Liten paus iaf :P

Sen i morgon ska jag gå till frissan och klippa till mig lite tina tyckte det blev lite hackit och klagade mest på min lugg som Annika glömde bort : ) men hon klippte iaf bra :D men ska bara rätta till det mesta väll ? :S fråga mig inte vad :P heheh . Sen så ska jag leta efter ett par leggins eller strumpebyxor till mig så ja kan ha klänning och kanske skor om ja fjäskar mig Lite för Mama ;) Sen så ska vi mysa lite eller käka något sen ska jag PARTAJA md Lina och sara men fråga mig inte vilken sara ?, Finns nämligen 3 Sararor  :)
Sen på söndagen så får man se om man blir något bakis eller ej ?

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0