Ikea och en förvirrad zara =)


Ja kära vänner nu har lilla tjocka Emilie varit på Ikea och shoppat
Det var lite folk där och skönt var det för annars hadde man nog inte varit i liv vid detta laget!
Åkte dit med min mami och hennes karl!
Råkade fylla en kundvagn med en massa ljus och två pallar och mer ljus

och lite julgranskulor :)

sen en massa mer =)

Men framföralt så köpte jag Sängen min!
Den e helt underbar =)
ska lägga up något foto senare när jag köpt en camera hehe :)
Ni kommer säkert att  Älska den och vara avis hehe!

Snart e det Jul och jag måste börja köpa presenter och sen så ska jag och Zara hinna med alt julbakande och ståhej
:) ska höra om mamma vill vara med för hon baka så fruktanssvärt gott =) uuuuh "Drägla"
Har köpt en liten pressent till mami =) hihi hoppas hon blir glad :D
Hittade ej exakt det hon vill ha, men på ett ungefär :) dem e iaf i glas och runda och pyttesmå typ och en guldkant
=) och man har dem till ljus haha vet ej vad dem heter :S men söta e dem iaf  =)

 Var inne på Brödernaöhbergs och fyfan vad gulligt med saker dem har där! Vill köpa hela skiten där ju!
dem har gätte mkt luffarslöjd och sen så har dem "Antika" nya saker där och det e så mkt dem har där
så jag blir pank så fort jag bara tittar på något :S haha !
Men måste vara sparsam för jag ska ta körkortet så fort jag kan och sen så köpa en minsöt bil !
sen så ska jag köpa kläder och lekablock och brädor så jag har mkt igentligen jag ska göra! och köpa för den delen
så jag vet ej hur jag ska få det att gå ihop??
Men wht ever!

Nej ska gå och äta min dyra skinka med mitt dyra bröd innan jag blir mager som en ärt-planka!

Agöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0