Besök :)

Ja idag kom Ronny, Matild och Amandabesök hos mig idag =)
Ungarna har velat komma och hälsa på hos mig nu hur länge som helst så idag fick dem komma hem och äta
skovmål och nötter och några skedar glass hosm ig idag =) Amanda blev lite besviken ju för hon trodde att dem hadde ett varsitt rum hemma hos mig HAHA. snuttarna ;)
sen åkte vi till affären och köpt kakorsom vi tog hem till Mormor =)
så hälsade vi på alla djuren och gottade oss =)
så nu har dem åkt hem tror dem var ganska trötta  efter allt stojhej dem har varit med om idag :)

ska snart hem och se om jag ska festa idag ellero m jag ska ta det lungt med Lilla Zara och bara mysa och nysa förjag känner mig ganska hes och förskyld ;( Men jag får se vad som händer ?
 och vad Zara vill göra =)
Ja sen så har ju Farfar dött ;( det är begravning den 2 oktober så jag ska seo m jag ska ner till Sundsvall då.!
han va ju iaf 90 år eller något så han var ju gammal på tanken vad han har gjort i alla sina dagar :P

Oh ska kanske ta körkortet nart iaf  =)) ska bara leta reda på körkortboken hehe .-
sen så få mamma gå den kursen snart medm ig Wiiho :D

Jaja Det var nog alt hittills Puss och Prosit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0