Är jag verkeligen Shopaholic?

Folk i min omgivning har påpekat det lite granna och speciellt  min familj!
Men jag själv tror inte på det riktigt ?!
Men i såhär i efterhand så när jag var på stan med Zara och sofie så kom jag hem med flest kassar
och jag skulle bara köpa ett par byxor. blev mer än så ka jag säga !
Ja dels att jag har shoppat i förra veckan i piteå och i Älvsbyn lite. där har gått nog över några tusen .
Har inte vågat kolla mitt Konto ens!
För jag e rädd att få Ännu mer Ångest då !

Och pressent till Mammsen Blev så klart =)
Kan bara inte låta bli att ge henne saker!
Jag Älskar det ;O
Zara och Johan fick Babykläder av mig oxå =)
Jag är så Jävla glad för deras knodd som e påväg :)
Ska bli så jävla kul =)

Jaja nog med det . glodde på Vicky Cristina Barcelona Igår med Brandmannen .
Den var grymt bra omm man frågar mig =)
Sen for han hem och jag hädde igång WALL-E !
råkade somna till den :( men såg klart den nyligen ;O Så jävla fin film!
Jag Älskade den :) Nina hadde rätt :P

Neej nu sitter jag här i min ensamhet och hoppas på att Postgubben ska komma så jag
få min Jäkla Hi-phone, Har ännu inte fått den ;(
Tänk om jag blivit lurad ? ;I Just likt mig att bli det! Blääää

Jaja puss på er iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0