Bläää

Vad jag e trött! men Ändå inte! :S
Festade igår med . . . eller hadde bara allmänt roligt ..
haha ja och i Tis var jag ju bara för kung !
Råkade komma min burgare för nära ;O 
Rakt i facet! Den ni ;)

Oooh vad jag vill Mörda mina katter :s
dem lever om så man vaknar eller så kommer dem och kysser en mitt i natten :|
Jag står bara inte ut !
Sen så sitter dem och glor på en så man vaknar!
Eller så välter dem ner halva köket för en :/

Märkte att det blåser ute iaf ...
snön försvinner nu hoppas jag på :D
Men gudarns vad jag vill att det ska bli Sommar och lite regn så jag
kan testa mina Stövlar som jag fick av Tommy ;D
Jaja nu ska jag se om det finns några tragiska nyheter, för det e väl sälla några roliga som syns
på expressen förmodar jag ?
ska se vädret iaf :P
Bli lika nojjig varje gång det blåser hehe .. tror det ska komma virvelvindar och orkaner hit med :|
Jag får nog sluta nojja och köpa mig en dojja!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0