Glad Påsk

jaa, nu e det påsk och jag
har varit hemma och bara väntat på bättre tider!!
Längtar tils en viss person kommer hem igen ;)
Just nu vet jag inte vad jag känner?
e helt förvirrad men har nyss lärt känna och håller på att lära känna mera
Denna förvirrande virrepanna =) helt Onderbar <3

Fick veta att Ester har tyvärr gått bort! Tänker inte nämna vem som orsakade det eller hur!
Tycker det e så jag vet inte vad! Är bara förbannad utav vrede!
 RIP gumsan! me love you...

Jaja iaf så väntar jag forf på att mobilen ska annlända till min dörr! .
Var iaf med mamma till luleå och lämmnade vickan hos Linda och träffade barnen ;)
Dem har visst oxå träffat en brandman hahah =)
Köpte blommor idag iaf på blomsterlandet =)
Och några krukor ;)

mmm Tyvärr så kan jag inte berätta så roliga saker just nu !
Min hjärna e off och jag menar Off då!
Men ni får ha det bra Älsklingar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0