God Kväll !

Kära blogg. . . Nu har Emil , den lilla shettisen gått över till Nangiala ;'(
Shiit happens!

Iaf så har helgen varit ett under!
Har träffat nya människor ;)
Alltid lika kul det ju...

Sen råkade jag slarva bort mobilen och bankokortet och legget men
mobilen var hos en som heter Ricky och han gav den till MLI =)
sen kortet och legget har en som heter Emil =)
Fick fan betala ellen 300 spänn för att jag skulle hämta mobilen min :(
Jaja. Bakis blev jag iaf :S

Sitter hemma hos kära modern min och har haft en mysdag
i naturen med min lilla söstra min =)
HAHA ja och min lillebror åt en glödlampa som var trasig :S
Han satt och lekte med den och poff så var den i flabben på han HÄHÄ

Neej nu blir det nog bingen nu snart tror jag men ni får ha det gott folket ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0