Jag har blivit Utmanad!

Av razorkajza ;)

Hur mår du? 
Jag mår Guld
Skrattar du?
Ja klart jag gör det!
Gör du saker som får dig att må bra?
Klart, om jag får min vilja igenom så ;)
Träffar du människor som får din mage att pirra? 
Ja Kanske det ;)
Känner du dig starkare eller svagare än förut? 
Ja skulle nog föredra Starkare!
Saknar du?
Hjärnan
Tar du hand om dina vänner?
I Vått och tortt
Älskar du?
Neej.
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra? 
Näääe, det tror jag inte iaf . . .
Håller du dina löften?
Näe det vet jag inte! jag har ju ingen hjärna ju, den sprang ju bort så då blir det nog litta svårt!
Längtar du? 
Efter pengar, såklart ; )
Tänker du?
Hur fan ska det gå till om hjärnan sprang iväg ?
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Va? jag fattade inte ?
Vill du? 
Jag vill allt och lite till !
Önskar du att det var som förut?
Njaa, inte just nu .
Går du vidare?
Näee har väldans svårt med det dära..
Gråter du när ingen ser?
Ja! jag bor ju som själv så, det e ju litta svårt att visa det för någon!!
Vågar du?
Nej! jag tror inte det :|
Är du lycklig nu?
 Kanske ;)

 Jag utmanar : Zara, Mari, Linn, Lisen, Nina och Mli <3

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej tjejen :)



Klart man håller tummarna =) Hoppas att allting är bra med dig =) Jo det har varit mycket här med och så med allting, men det är tur att vi vet vart vi finns ;) Skönt att kissen kom tillbaka :D



Krams

2009-04-18 @ 09:00:44
URL: http://ettmonstertillmoster.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0