Brända Potatisar i kasstrullen


Jo se där jag lyckas till och med me det :|
Men jag kan alt bara jag vill ;)

dem gick ändå att äta blev bara lite grillade hehe.

Ja som sagt jag har ju fyllt år nu helt nice det ju,  fick min mixer grejsemojs som jag har velat
Ha hur länge som helst ! sen pengar av mormor ;)
Bli mer sen till veckan wiiho :) ska bjuda syrran och hennes lilla Family och Mamma och småsyskona
PÅ tårta och kakor i veckan sen :D 

Kan iaf erkänna att jag har blivit ortoligt Lat av mig :P
Men det kan inte hjälpas hehe.
sen så får man lova att ha sådan perioder. Men tror nog det mesta e för att jag och Zara har slutat att gå ut och gå :(
Men hon e gravid så hon ska inte röra sig så mkt hehe :)
Hon e så go . fick ett Mms av henne . och det var hennes Bäbis hjärtljud :) det var skit coolt och höra =)
Imorgon tror jag det blir skolan i mitt fall iaf! Måste dit känner mig så dum som skiter i den !
Men vet ej om jag ska skita i Möbel&Renoveing och så ta körkortet ist =)

Jag får se vad som händer ;)  Var i af ut i fredas :P  Och någon jävel hadde tagigt en bit av min dajm tårta!
Och det skumma e att det har bara varit jag och nina hos mig ? så då måste jag har tagigt en bit när jag kom hem! :S
och det skrämmer mig :O för jag kommer altid i håg vad jag har gjort! för innan vi for så satte jag den i kylen, och igår när jag letade efter den så var den i frysen ? och sen så hadde någon skumm människa tagigt en bit från den :O HAHA
Jaja det mysteriumet får vara olöst för nu ska jag gå och lämmna denna sidan sen så spela lite nördiga spel sen glo film ;) Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej

i tårtan var det hallonsylt

Marsankräm

Vispad grädde

hemmagjorda tårtbottnar =)

Ha en trevlig söndag

2009-01-25 @ 16:07:40
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0