En fis.En borttappad Mattebok För min skull :D

Haj :)

Idag har jag sovit dåligt! Eller nja konstigt iaf!
För i natt så sov Vicky hos mig :) och vi la os ca 12 och jag vaknade av en konstig anledning kl 4 på natten :(
Och hörde kranara och dunk :S Men sen så hörde jag en Brak fis under vickys Täcke HAHA! och så vände hon sig om och sov so men stock =)

Sen så klev vi up innan vicky skulle till skolan osv åt frukost and so!
Sen så skulle hon ta med sig sin matte bok för jag saknade att göra läxor HAHA
Sen så sov jag till 12 igen :P
Ja sen så städade jag till badrums-skåpet oxå =) Mkt fin blev det :P
sen så har jag bara inte haft ett ända liv i dag och bara Nördat mig framför data hehe.

Så nu e vicky iaf hemma :D och en sur min fick jag efter hon kom in igenom min dörr :D
HAHA "Jag har tappat min Matte bok" men den e nog antigen på Konsum ellerKlippet :)
Så vi ska få tummarna ur röven och se om vi hittar den så jag kan göra lite matte hehe

Så Sött, jag trodde aldrig hon skulle ta med Matteboken hem för min skull =)

det e min dag detta men mer Lär hända men var ju tvungen att vara snäll mott Zara så hon hadde något att göra =)
Kraam


Kommentarer
Postat av: Zara

Haha, sötis!=) De e bra det så jag har nåt att läsa, keep up the good work!

2009-01-16 @ 21:15:44
URL: http://zaraaa.blogg.se/
Postat av: Zara

Haha, sötis!=) De e bra det så jag har nåt att läsa, keep up the good work!

2009-01-16 @ 21:17:08
URL: http://zaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0