Godagens!

Ja idag så har jag inte gjort så mkt! Bara latat mig framför tvn osv :S

Men ska ta tummarna ur röven och hoppa in i duchen och gå en promenad hem till Pernilla :)
Och sen se om Nina e vaken och vill följa förståss ;)
Sen så blir det nog att Hälsa på Evelina och Tova, dem e ju i byn ju :D

Sen så Måste jag göra ett slott till katterna, ist för att köpa en kattställning som e så tråkig!
Väntar bara på att min Kära broder Anderas ska göra en skiss till mig så jag kan ta och sätta fart med det i skolan när den börjar :)
Blir nog suvveränrt ska ni se :D

jag fyller ju år snart så innan dess så ska jag köpa en camera och en mobil ;)
för jag e så desperat att få en ny mobil dessutom sen så vill jag har kort på mina små katter  Speciellt på
Lillen vars namn jag måste komma på till :S  Han har börjat gå nu iaf =) och roligare än så vill jag inte ha det :P
Han blir mer medveten för varje dag som går och busigare för den delen :S
Nina var här i går och vi hittade han under soffan, i det tyget som e under den och där i låg han och sov =)
Men jag måste hitta ett tyg till soffgruppen med som jag kan klä om och som e tåligt för några kattklor dessutom hehe.
Ibland vill jag bara göra mig av med mina små bäbisar för dem e på min divan hela tiden hittar bara mer och mer märken från klor! :S Dem river inte i soffan utan dem har den som en leksak dem hoppar up på den
och sen så springer dem under den och sen up igen och kan jaga varandra så i en evighet :|

Ja sen så funderar jag på att skaffa en ny zebrafink!
Saknar min lilla hans så mkt så jag vill ha en kopia typ av honom !
han var så speciell, Men först måste jag hitta en säker fågelbur som e säker att ha i taket =)
och sen måste jag nog köpa en cdskiva till katterna med fiskar och fåglar med som dem kan roa sig med ist =)
och sen mer Leksaker =)  För dem får aldrig nog hehe =) Jaja nog med detta nu!

Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0