Hemorrojdcreme bra för ansiktet!?


är det sant eller e  det bara jag som fattat fel ? :)

Ja! idag så har jag som sagt inte haft röven i vädret överhuvudet taget om jag får lov att säga så :P
Fick ej knappt en blund i natt som vanligt, vet ej om det beror på att jag slutat med medecinen eller depprissonen eller vad nu är felet?
Har haft ett möte här hemma och så sen så har jag som bara slappat och degat :|
Och betalat räkningar osv . måste betala mer oxå .
Nu har jag iaf beställt mina kläder =) som jag väntar på och sen plackoff till hunden :P
och sen så Ljus från Party Lihgt =)
 Och Zara övertalade mig att ha ett eget Party så den 19 FERUARI  kl 18 så är ni välkommna hem till mig ;) hehe

Nej nu Ska jag kila iväg, så man får något gjort!

See Ya ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0