Aoutch ...

Vilken baksmälla man kan ha då ?!
Ifredags mina damer och herrar så var jag ut och festade och
Har ingen aning om vad som hände på hela kvällen typ!
Men lördagen var det bästa som hänt mig på LÄNGE
Tack gode gud. Det kanske inte kommer växa mossa iaf eller vem vet HAHA

Var och köpte strumpor på Konsum haha sen så systemet var man ju på sen så hem till Nina
och fixade sig för kvällen "Suck"
Iaf så var jag med Nina hemma hos Sofie med lite andra galna breudar.
Träffade världens underbaraste brud oxå HAHA helt cool
men tyvärr så glömde jag namnet hehe rolig var hon iaf  :)
Och så varj ag en lärarinnan för Emelie haha
skulle lära henne skånska, gick ju sådär ;) Tummen up för henne :)

Haha, raggade up en barndmann iaf =)
inte illa det inte...
sen så har jag bara vrålkäkat med hamburgare "Sluuurp"
Ja sen var jag på konsum.fan.helvetes.skit. och handlade 
2 påsar Maloco truly mixed
1 påse Pommes Pinnes
1 påse Peppar chips
1 påse Chez Crunchers 
och sen mat till katterna men fatta vad duktig jag e jag har ej Öppnat påsarna
Ännu fast jag e bakis =)
Jag och Nina har iaf haft
AS jävla kul :)
Vi satt isängen halva dagen och gjorde som i PippiLångstrump "Ploupp, Plopp, Plöpp"
Skit kul var det skrattade hela tiden =) testa det vet jag !

Nej kolckan e för föan 12 och jag har varit vaken hela natten och inte sovit en jävla blund tack vare en viss person
haha . Jaja God Natt och sov gott Darlings ;)

Ps .
Jag har köpt en IPhone "Wiihoe"

Kommentarer
Postat av: Anonym

UTMANAD, kolla min blogg ;) Lycka till.

2009-04-02 @ 22:00:42
URL: http://mlisord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0