Bjällerklang i huvet...

Ja känns som det just nu ! Ingeting är bra alls allt  e bara förvirrat och jag vet ej hur jag ska beskriva det!
Men det känns som om jag har blivit en annan person, om man säger så! Inte den så gätte pratiga glada Emilie
om man säger så! Jag är fruktansvärt kännslig för ingeting, iaf just nu
och tänker bara negativt hela tiden :s
Vill som ta en borr och borra ut det onda som dem gjorde förr!
Jag känner mig fett  deprimerad...
och jag önskar att det ej varar i evigheter!
det e faktist inte så kul att sitta i en glaskula omdagarna och inte fatta ett ord vad personer säger till en,
Eller bara låssas hålla med :|
Nej nog för mig ska försöka sova nu ..
Ta hand om er medans ni har varandra Puss
 
 


Gudarns vad Mella saknar sina bustroll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0