En trevlig dag...

Hadde jag faktist igår med Kusin Marie och Kusin Lisen och med söta lilla Felicia :)
Helt underbart söt unge :)
Som sagt så åkte vi till marie och var barnvakt :)
Sen när Marie kom tillbaka så åt vi hennes hemmabakade Boullar :) Helt Underbara, Längtar tils vi ska äta dem som vi fick oss med hem =) hehe.
Sen så råkadej ag slumra till i soffan och lillskiten vill ju såklart vara på mig för jag verkade väl så intresant när jag slumrade lite hehe , Hon pillade mig i ögat lite sen så la hon sina nallar vid mig  =)
Sen var middagen klar och vi åt maries Härliga Köttgrejsemojs med svamp i och sen så ris till med Ketchup asgott ;) "I like meat" ....

Sen så var vi ju på affären hittade några strumpor för 10 kr faktist och inte 70 kr denna gången hehe .
 Sen så hittade jag en läkare i kön med :D skulle tagigt hem honom till lisen haha =)
 och så köpte jag Hårfärg Wiiho jag blev orange i hårbotten hahaha men Marie får testa och slinga det om hon törs ;)
Ska dit där i dag med :) ska bli hur nice och kul som helst :) 

Neej nu ska jag gå och varam ed Lisen hehe .
Puss och kraam vi syns på stan ; ) 

Ett Sms som aldrig kundes sickas...
Zaara. det e klart vi ska umgås hjärtat men jag vet ej när jag kommer hem hehe .
Och jag hoppas allt e bra med dig och bäbbemagen : )
 Och jo allt e bra med mig bara : ) ringer dig så fort jag har laddat obilen hehe :)
Kraam

vi syns väl sen när jag kommer hem Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir det rockparty fest för dig ihelgen? i rättsel du vet ;D

2009-03-10 @ 13:26:09
URL: http://mlisOrd.blogspot.com
Postat av: marie

Tack för en trevlig dag själv =)

Ja har hört fler som gillar den där doktorn ;)

Han heter Ulf ha ha...

Hoppas vi hinner ses nåt mer kära kusse kram kram på dig....

2009-03-12 @ 08:34:28
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0