En Vecka ...

Och inget spår av min misse :( ska sätta in en annons i morgon om jag hinner.
Ska träffa mamma imorgon förmodligen och handla Tak lampor ;) Jag hoppas jag hittar favvoriter där på Elkedjan hehe ;)
sen ska jag umgås med Lilla Zara :D super Länge sen hehe ska se om vi inte kan ut och röra på oss eller se film iaf :D
Idag så har jag Och Victoria umgåts eller hela helgen faktist =)
Har småtjaffsat osv hehe alltid lika dant :S vi e så olika men Ändå lika på något sätt på sättet hehe :) Me like you Värry Värry mutch ! HAHA idag stod jag och diskade hehe var i min egna värld och tänkte som vanligt,
Och så sitter victoria och letar på nätet efter smoothie :) Ja iaf . och jag frågar victoria helt chokat om vi hadde sett på
PORRFILM igår på datorn haha men Neeej asg hon :) (Som tur var) haha det hadde jag drömt och det kändes så verkligt så jag tror mer på drömmen hehe helt knäppt , men kul :D
Iaf så har vi hyr film  =) såg Big MAMA :P tror jag den hette skit bra var den iaf ett gott skratt fick vi =)
Sen en totalt B-film kommer ej ihåg vad den hette men det var om något virus och dem blev blinda Se den inte den sööög :) haha .
Så å vi chips och dipp och frukt och godis och tro mig igår så fick jag choken när jag var hos zara när jag fick vet hur mkt jag vägde!
Väger typ 13 kg för mkt :| helt sjukt,
så nu bestämmde jag mig att jag köpa hem frukt =) 
Så nu e det gjort :P
MEN ni ska bara veta vad jag fann i mina Vindruvor :|
En blek lite äcklig död stackars spindel och skrek gjorde jag .
Men vicky hann ej reagera förens jag sa vad det låg i!
Och slängde mackan gjorde hon och sprang iväg och fes i brallan HAHA.
Hon blev ännu räddare :P Och ändå var det jag som åt dem :|

;) neej nu ska jag se på tvn och mysa med Lillen :)
Vi hörs vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste göra lite mellan rum i raderna på din blogg när du skriver annars orkar man inte läsa hahaha

2009-03-26 @ 11:38:36
Postat av: Anonym

det var från räzorkajza ;)

2009-03-26 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0