Hemlängtan ?


Neej inte ett Ända dugg konstigt nog ?
Jo, Det ända jag Längtar efter e mina små Bäbisar "Katterna"
hehe. Har iaf hittat mitt drömhus här i Timrå :D
Det e turkostgrönt med vita knutar och e hur vackert och tomt som helst haha .
Ska bara försöka lura i mig mamma att flytta ner oxå =)
Hon hadde säkert nappat på det men om hon vill flytta e en helt annan femma :|
Dagarna som gått har jag torterat Linn lite sen så har jag torterat Petter förståss och fått mutath an lite hehe .
Han fick följa med mig till Birsta . vi var på Ikea och sen så på någon spelbutik oxå :) Min lilleboro har ju fyllt år :| Storelillebror =) Sen så fick Petter iaf vara min Buttler på Ikea och bära lite saker :) hehe men han fick iaf Mat för det :D
Vi åt på McDonalds :D  Aslängesen man åt där ...
Sen så har jag varit på stan lite med Lisen oxå kom jag på Hon följde med mig runder där och så hittade vi en snugg jacka =) som jag bara älskar lite kylig nu dock men tur att man e varmblodig hehe .
Om det nu heter så ... Ja
Sen så fick petter 50 kr av mig om han följde mig till Marie :) för jag kan inte bussarna hehe ..
Och vi stannade där ganska länge iaf :)  vi åt lassagn elelr vad det hette Skit gott =) och sen slalad till ooooh den sallade var så HIMLA god : )
Sen så har jag lekt lite med Felicia :) Maries minsta dotter :)
Skit härlig busunge det med :)
Sen så såg vi på en film =) Mys Mys .

Iaf så Stormtrivs jag här =)
Och bara tanken på att få åka hem mår jag dåligt av .|
Men man måste! det är bara till att bita itag =)

När jag kommer hem iaf så ska Zaraa och jag rensa hela mitt hem med mat,
Sen så ska vi köpa hem Nyttig mat och inte godis och kakor och blllöööö allt det dåliga ...
ska bli spännande =)

Och idag så ska jag försöka tvinga petter att Färga mitt hår =) haha Spännande :P
Och ska tvinga han ut i kyla och gå på en stor Promenad =)


Neej vi hörs kära vänner Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0