Jag bara Drog iväg ...

Till Lilla Sundsvall :) Japp det gjorde hon .
Klev up tidigt med för att hinna med bussen :) 
Satt där i några timmar hehe .
Trodde någon hadde kissat på sig för det luktade kiss, men jag kom på att
det kunde vara det dära Äckliga kaffet alla satt och drack i sig hela tiden :O

Men när jag väl kom fram så stod Pia och Linn och väntade på mig ;)
Tur att Pia var med iaf för jag höll på att glömma min kära väska bland alt folk :(
Pia- Har du ingen väska med dig eller?
JaG- JOOO HEHE .
Alla stod och tog tag i sina väskor och jag väntade på min tur..
Till sist var det bara jag som väntade och då frågade jag busschaffören om min väska ...
Men då sa han att Nej det var alla
Jag bara VAAA? Då måste någon ha tagigt den :O
Men jag vändem ig om och gav en ledsen blick till Linn och Pia. Men där
I det blöta stod MIN väska :D Och lycklig blev jag hehe .


Och idag så vaknade jag med tuppen. Väckte linn :) och vi k'kade och hadde oss =)
Sen har vi gjort annsiktsmask :D snygga blev vi dock :)
Ja sen jag som e så klantig skulle sitta på Linns käksbord  råkade ist välta det nästan haha :D rolig syn det där ;)

Linn                                                                                                                       Jag

Ja sen får man se vad som händer härnäst !
Vill ju träffa dem andra Vitaminerna oxå :)

See ya ;)

Kommentarer
Postat av: marie

Vad snygga ni är =)

2009-03-07 @ 17:57:11
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0