Skidor, Sol och en Horbock

Ja nu e det Mars :)
jag har solat lite ute på gården hoss mamma, iaf så gott som jag har kunnat
för en viss jäkla bocke e så förtjust i mig,
så han lämnar aldrig mig ifred i en sekund om han hör min ljuva röst :(
Så det blir lite svårt att sola med min härliga gapande röst som aldrig kan knipa flabben :) och en bock som sätter hornen up i röven på en och försöker våldta en :|
hehe.
Sen har min Kära lilla syster Lärt mig åka skidor för första gången HAHA
Skit bra gick det :) men hon var lite smått elak:(
För jag har aldrig åkt innan och så puttar hon ner mig från backen och springer efter sen frågar hon om jag visste
hur man bromsade! SJÄLVKLART visste jag inte det!
och ni tror inte att jag skriker "NÄÄÄ, det vet jag inte" och poff in i snöhögen och skidorna och benen up i lufter och huvet upochner. Ja Pinsamt värre! hästarna glodde och  grisarna och jag skrek av ilska och skrattade samtidigt. medans hon asflabbade :) hehe men nu kan jag både svänga och åka,  men bromsa e lite svårare haha. men kul iaf =)
Och en jävla tanvärk har jag men annars e det good fore me :)
Nej nu måste jag tvätta lite om jag ska få något gjort ;)
Man kanske skulle ha tagigt en buss ner till Lilla sundsvall till Släktingarna kanske ? ;)
Hadde aldrig suttit fel :)
Men man får väl se om dem har tid oxå :)

Adjökens...

Kommentarer
Postat av: marie

KLART VI HAR =)

2009-03-04 @ 22:18:46
URL: http://www.mariescorner.wordpress.com
Postat av: Liiinaa

Wohoo! Då får ni lära mig också någon dag jag har aldrig åkt skidor haha. snart 21 bast och aldrig åkt skidor.. Lite illa ;)

2009-03-07 @ 10:51:45
URL: http://razorkajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0