Dator jävul!

Ja det säger jag fan i mig!
Har suttit i flera dagar och försökt få igång min jävla msn :(

Ni tror inte datan började cpa sig,. eller njaa inte förens jag började pilla på en massa jag ej fattar
vad det menas ens med , Orkar helt enkelt inte läsa!
jag tycker det e så OTROLIGT tråkigt ;O
Bara KalleAnka som jag klarar av att läsa och hemska böcker och
Expressen och lite porrtidningar om jag e hos någon grabb! typ ALDRIG..
Men iaf så fick jag hit Brandmanen med lite mutor osv..
Och efter några timmar fick han igång de t;D så då gick vi och hyrde Filmer ist!
såg på Neverwas den var otroligt KUNG! Enligt mig då ;O
Och sen på 
PATRIK 1,5 Så jävla rolig och bra film =)

Och förlåt Zara att jag ej följde med dig att ut och gå ;(

SKA SKÄRPA MIG!!

Jag måste börja röra på mig jag vet!
Men när jag väl har bestämt mig så blir det alltid så att jag skiter i det !
visst nu var det för min dator skull!
MEN jag kan faktist oxå avboka för att jag mår för jävligt och det är inte als bra om jag
ska tänka på min egen skull!
Drar bara ner mig själv i ett  svartare hål som bara sitter och väntar på mig!
Vet ej hur jag ska förklara det 
 
Neej måste nog ta och gå och natta både mig och missarna!
Ska se om jag inte vaknar i natt igen utav dem ! E så otroligt störande!
Fast jag stänger ut dem så står dem och skriker. Och då kan jag inte sova als :(
Vill så gärna ha dem men det blir så mycket för mig just nu :/
Ska iaf sicka dem till vetrinären snart och kasstrera dem och besikta osv...
sen ska jag ta ett rijält snack med modern min och se om dem inte kan få vara ute katter hos henne
om jag betalar osv.. Iaf tills man själv har hus eller dyligt ...

Neej godnatt Änglavingarna mina


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja sommnade så ja kan inte säga om den var bra!! haha

2009-05-06 @ 07:40:06
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0