Jag vill oxå kunna Parkour

satt och glodde på tvn och så nämnde dem parkour och
jag var bara tvungen och kolla vad det var!
Och mina ögon lyste up som ellens koögon kan göra ibland och som min kusin linn!
Dem hoppar och skuttar som om dem vore små barn som leker :) och som små apor :D
Jag vill oxå börja med det hur coolt som helst ;D
Men frågan är ju om man själv vågar det?

http://www.youtube.com/watch?v=O-KQYi_ZI5Y&feature=channel

Man måste ha taktiken tror jag och styrkan och viljan ...
Var nästan sådan när jag var liten men nu vågar jag ingeting Längre :(
Men men ...

Funderar på att gå till affären och köpa hem lite föda!
Börjar ta lite slut nu tycker jag.. eller ja det e ju slut igentligen ..
Men men . Ooh jag hoppas Mli occh Thomas hittar ringen sin oxå :(
Ska ringa och terra nina eller zara om dem inte jobbar eller är i skolan :P
Puss hejs

Kommentarer
Postat av: Lina

jajjemänsan!! hur är de med dig då?? Allt bra??

2009-05-04 @ 15:26:56
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0