Solen är här igen

:D Ja fy vad skönt ...
Idag så har jag hämtat ut medecinen, som jag skulle ha gjort för länge länge sen!
Och tagigt den för första dagen på gud vet när ? :S
Skönt att få det gjort iaf!
Men e så jävla rädd att få mer trötthet än vanligt!
Jag måste skärpa mig att ut och röra på mig mer och så inte bara sitta hemma när alla andra e i skolan eller på jobb!

Idag så ska Angelica komma förbi om det nu blir av :D HOPPAS
Vi ska promenara ut i vidavärlden om inte jag kommer med en ytterligare URSÄKT som vanligt!
Får bara en så ÅNGEST på kvällarna utan att röra på sidofläsket mitt :|
Och ännu mer när jag har lovat människor runt om mig att följa!
SKÄRPNING Emilie!!

Nej nu ska jag gå och äta lite sallad tror jag och vänta och se om Angelica kommer =) HOPPAS
Puss

 Härlig bild =) HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbat till nu hela dagen!!!

2009-05-07 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0