Vädret suger sprecis som min städning!

Måste städa. Men jag pallar inte :(
Önskar jag kunde ringa hit en grabb som kunde städa ;)
Kundei nte somna förens 5 i natt och vaknade efter 9 i morse ;S
Hur lyckas jag ?!
Och jag har inte vilat en ända blund heller så det e bra, men ändå inte!
Jag i ett nötskal .

Har gjort sallad med kyckling idag ;) MUMS as gott ska leva på det framöver ;)
Jao ch jag glodde på Tayra eller vad hon heter och där gjorde dem lögndetektor och fatta vad den kvinnans msn var knäpp! hadde mini cameror gömda överallt :| Och han filmade henne i smyg !
Idiot säger jag bara! tur som så valde hon sin karriär framför han typ haha :D

Neej nu ska jag gå och göra något vettigt
Här bjuds det på härliga bilder efter helgernas roliga stunder ;)

Plupp har köttbullar i sina drinkar så dem håller sig kyliga :|
Godare med en normalt fryst köttbulle =)


Me and Nonni + Köttbullen såklart ;)


Alla som inte dansar e våldtäksmen ;O

Vi ses eller höres ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ;) när var du med nina? inte i helgen va, hon var ju i helsingland? puss!

2009-05-06 @ 20:22:55
URL: http://mlisord.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha den bilden på min blogg du kommentarat är från förra året. Mina bröst ser mindre ut n vad dem är :P I still gotèm ;D hehe

2009-05-07 @ 08:32:06
URL: http://razorkajza.blogg.se/
Postat av: Nina

haha! fyfaan vilka jävla bilder alltså! men kul helg var det ;) Puss söt^^

2009-05-13 @ 20:24:04
URL: http://multivitaminyy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0