.....

Har inte pallat skriva bloggen pga det varit så mkt just nu...
Öhm köpte iaf ett par skor!!!!
Ni tror inte jag anväde dem i fredas och nu måste jag lämna tillbaka dem pga att under skorna så har hela sula sprukit och det är inte bara på 1 sko utan båda två ??? :S
Så jag måste lämna tillbaka dem betalar fan inte ett par skor för 500 spänn något och så kan man bara ha dem en dag knapt det ?? :S
jävla cpskor hehe ..
jaja nu måste jag tjinga iväg ska dra på möta om en halvtimme !!

Snyggt va ??

Kommentarer
Postat av: Ellen

ja detblir ungefär 15 bröd. sen får man ju ta så mycket köttfärs som man vill, till så många man vill:)

2010-02-01 @ 17:38:57
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0