gäääsp

säger jag bara !! Vaknade innan 7 idag var tvungen och ringa ugdomsmotagningen för att få en tid, så dem kan ta bort den jävla pinnen i armen på mig!! Men får fan testa imorgon igen !! Och jag längtar inte när den ska ut!!
Men jag ringde från 8 på morgonen till jävlat 9 men det var uptaget konstant, så jävla sjukt, man borde väl iaf får prata in i en telesvarare till dem ?? 
Någon som vet om den kan ge någon slags hormonrubbning i kroppen så man går up i vikt gätte mkt och sånt ?
för sen jag skaffade min så rasade jag up i vikt :/ 
där var jag liten i kroppen :)
Jaja nu så hade jag snart tänkt få i mig något så jag får lite energi till att börja städa hemmet ser ut som ett bombnedslag om inte värre !! Måste storstäda i städskrubben och i garderoben.. slänga en massa skit som inte används något mer och sen känna den dära stora lyckan efter att hittat pengar som legat åratals gömda i mörkret skulle ju bara upfylla mina önskemål för dagen ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0