Hjärnkaos och suget efter cigg !

Vaknade precis då kl slog 8, ja men visst hade jag försovit mig, skulle ju vara på möte kl 8!
Stressade som en tok så att hjärna har lagt av nu!
Men mötet gick iaf bra ;) så jag hoppas det blir som man tänkt sig ; )
Är iaf hemma nu ska fortsätta att städa då jag inte kom så långt igår.

Fan tog ett blåss igår av pernilla kom jag på, men det smackade as äckligt och röken gled inte ner så jävla smidigt som den har gjort förr då jag har rökt, fick nästa rökhosta ...
Har inte köpt egna ciggaretter på 2 månader nästan :)
har bara feströkt och snyltat av andra och då är det två tre blåss, vilket tycker jag är ett stort jävla steg,
har ju som rökt i 9 år och bara att inte ha så mkt sug e skit bra :)
Tycker som i början var det inte als jobbigt det värsta är nu,jag känner mer suget efter ciggaretter, har aldrig haft eller känt det såhär starkt som nu!! Men jag måste hålla ut, för min egen skull.
Vill som få tillbaka luktsinnet och kunna lukta gott och inte gå runder som en beroendeframkallande askopp!
ska tugga gumgum hela dagen ist ;)
 

Gud så som man känner sig maktlös när det gäller offren i Haiti!
Hade jag haft pengar nuså hade jag gett det jag hade haft råd med att ge!
Får sådan ångest att inte kunna hjälpa till :( Och skulle jag haft råd med en resa dit hade jag åkt dit för att hjälpa dem med det jag hade kunnat erbjuda!
Tänk det ligger människor under rasmassorna levande fortfarande som ropar efter hjälp och så
har dem dem börjat tända eld på rasmassorna för att få bort liklukten!
Det tycker jag är så exrtremt egoistisk så det finns inte ord för det igentligen,
tänk er sjävla att ligga under en massa betong och skit och legat där i flera dagar och helt plötligt så eldar dem up en  för att människorna som klarat sig inte pallar med stanken ifrån dem döda,
Man kan inte bara ge up så lätt tycker jag,inte när det gäller mellan liv och död!
Neej jag blir bara arg när jag tänker på det! När jag får mina pengar så ska jag fan skänka pengar iaf, typ en 50 kr eller 100 kr räcker .

Städdax Puss√


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0