I am back ;)

Har beslutat mig att lämna den andre bloggen den är grymt deprimerande och jag älskade denna bloggen faktist!
och den andre är på engeliska och jag är så usel på det och sen är den mkt mera komplicerad, måste jämt ha hjälp av nina när det är något  :( haha

Jaja idag så har jag bara hängt framför datorn och tvn!
kl e typ hur mkt som helst och har igång icetruckers eller vad dem kallas skit bra faktist :P lite smått spännande ;)
har laddat ner Googel earth ska försöka klura ut hur man fan kan bygga husen i 3D !! skit dåligt när det e på engelska !!
Ska snart ta med en Knäckemacka med Kaviar på Mums e skit sugen på det ;) har som blivit besatt av knäcke och Kaviar :S AS GOTT!!

Ha det underbart, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0