Sista skrovmålet

På evigheter!!! Pernilla erbjöd sig att bjuda på mat idag och jag tog en kycklingburgare !!
Onyttig som fan!! Men nu jävlar måste jag gå ner i vikt, jag pallar inte längre och vara överviktig!!
Någon som vill ut och gå varenda dag?! ; ) ska iaf få tummarna ur röven och köpa hem ett hopprep =)

Snackade med syrran tidigare idag och jo man kan få hormonrubbning av en p-stav 
Har man deprission eller har lätt att bli det deppig så ska man inte ta den pga att den kan påverka ännu mer att mår sämre och den kan göra så man går up i vikt och den kan ge finnar!! 
allt det dära har hänt mig förmodligen så den ska bort !! 

Hann aldrig med städandet idag blev bara klar med städskåpet, sen kom
Nina förbi och fixade till min blogg så den blev lite finare,
är as trött just nu och funderar på att gå och lägga mig snart,
ska up i morgon bitti och ska på möte, så måste vara pigg ; )
ciao Puss√

Kommentarer
Postat av: pÅnte

prövat sånt pulver man blandar me vatten som ersätter en måltid, visst man blir inte mätt på riktigt. Men man svälter iaf inte, funka bra för mig. Men de kräver lite själkontroll

2010-01-18 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0