Tjoosan!

Äntligen på väg hem till mamma ! sitteri bilen och nyss varit hem för att hämta lite saker... Har varit i sunderbyn sen i måndags med lillasyster! Hon ville ju tydligen härma mig med att operera bort bilndtarmen men dock så var hennes 10 cm och min 5 cm, hennes hade börjat sippra ut lite var, min var sprucken och varig och hemsk!
Men hon klarade sig mkt bättre än mig som tur var :) för vi ville bara hem idag hemska sköterska som var så elak på något sätt !! Så fort jag ställde en fråga så fräste hon eller så var hon spydig!!
Neejneej neej sådant tycker vi inte om !
Men hon får iaf ett mkt snyggare ärr än mig jävla lyckans ost ;)
Jaja Så nu blir jag sköterska till lillan ett tag :P iaf för ´dagen och natten!! Hoppas vi bara kan sova nu ;P
Vi sov inget på sjukan :/ helt kasst! Men vi synes Puss och kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0