Beställning



Har beställt hem 3 par skor :) Blev inga klackisar eller stövlar :/ men jag var tvugen och köpa hem skor fort som fan, mina vita ser helt nerdrågade ut, hehe. Dem tålde visst ej att gå skogen :p

Har nackat en tupp för andra gången i mitt liv, den första räknades ej för den var som döende redan, men för någon dag sen så skulle jag göra om det, och jag MISSADE :| så Kalle fick ta över och nacka den ist, jag gör aldrig om det kan jag Lova, men den attackerade mig innan vi fångade in den oxå :/ Så den satte sina sporrar i mina ben så det är lite hack och svullet i mina ben nu :P Och sporrar är skit vassa kan jag lova, fick hål i mina byxor :(

Näe nu ska jag gå ner i tvättstugan och roa mig med tvätten ( ;

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja <3

Ja men massor, älskade barn :) Tror hon är ganska lik både mig och Lars :) De är många som tycker hon är lik Lars. Ska plocka fram bilder sen jag var liten.

2010-06-18 @ 17:38:27
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0