En Tant klampar in

I min lägenhet kl 2 på natten :|
Står i badrummet och hade precis tvättat av mig sminket, hör hur porten öppnas, Helt plötsligt klampar det in en tant i ca 50 - 60 års åldern !
Jag bara Heej?! Asså jag bor här
Tanten - Jaha, ja nog vet jag väl det!
Jag - Ja men asså detta är mitt hem, inte får du vara här, du får faktist gå nu!
Tanten - Jaha, ja ja -
Ger henne en extra hjälp att vända sig om och gå sin väg, Känner mig elak.
Men jag blev ju förfan as rädd :(
Hon bar runder på en slaskhink och en ryggsäck, och vad jag såg senare så försökte hon kolla dem andra portarna om dem var öppna!
Jag vet inte alls vad hon ville?! Men tänk om jag hade legat och sovit och glömt låsa dörren?? Tänk om hon hade kommit in och lagt sig brevid mig eller snott min mat eller mördat en?! haha kanske lite väl överdrivet, men iaf :|
Låser ju inte min dörr förens jag går och lägger mig och min Port måste iaf vara låst på nätterna tycker man?!
Så nu ska väl vaktmästaren fixa det, känns ju lite kusligt att någon bara kan gå in i porten närsomhelst ....
HAHAHA, jag tror jag dör av skratt och rädsla  :p
Och grymt mycket ångest som inte fråga vad hon gjorde här eller om hon gått vilse eller något :((
Fick ju ganska mycket panik :/



Kommentarer
Postat av: linda

haha stackars gamla tant som int fick varken kaffe eller bulla ;)

2010-06-04 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0