Toodels

Tjosan :) Har beställt hem kläder ju, fick dem härom dagen, blev inte nöjd :P
Förstora eller så satt dem fult :( Så det blir att sicka tillbaka Allting :/

Kan ju ist beställa hem ett par sommar skor :) och kanske några andra klänningar isf :)

Gud vad jag vill ha ett blommigt eller gult regnställ, men vart kan man köpa det?
Och ett par hållbara billiga regnstövla med ett läckert tyck eller något?! Tips någon =)
Vill som inte sitta inne då det rtegna, ganska kul och vara ute i regn om man inte blir blöt och kall förståss ;)

Idag vet jag inte vad som sker, lär väl bli att smstreea någon och försöka muta med att hitta på något :)
Gud vad jag vill ha ett mobil nr :( Kan bara sms och inte ringa, får nog lämna in mobilen så dem får spärra up skitgrejset så jag får ha halebop igen ;)

Neej nu ska jag ta och äta knäckebröd med Tomater på ;)
Puss på er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0