You suck to call back,



Eller är det bara jag som är över kännslig?! Då vänner säger då dem ska höra av sig, så gör dem inte det!
Jag blir skit sur och förbannad på en och samma gång, kan tycka att det en jävligt dålig stil .... och speciellt då de säger att man ska umgås . Sånna vänner vill jag så gärna radera men jag har så svårt för det!
Gillar inte då folk tar en i "Andra hand", och speciellt när dem skiter och höra av sig över huvudtaget!
Kanske är jag ganska grinig nu och har sovit för mycket ?



Sovit ca 11 - 12 timmar, Vaknade av att elen sattes igång alla lampor och tvn och fläkte och datorn sattes igång mitti natten :s
Och dumma jag, jag vaknade kl 8 i morse men tänkte ligga kvar i sängen ett tag bara, Ja visst! Somnade ju direkt :(
Jag hatar då jag vaknar så sent på dagarna :/ jag vill inte sova bort en hel morgon, Så ni får mer än gärna bomba mig med en massa sms på morgona ;)

Har även varit spiknykter denna helgen, har kännts jävligt bra och skönt :)
Fattades bara en kille i sänghalmen så hade det varit dubbel så skönt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0