Dropkick Murphys

Så jävla bra dem är, fan en fet blöt kyss på dem :)
Lyssnade jämt på neger musik men nu har jag fassnat rejält på mer Sabaton,Murphys och volbeat .. ? SÅ sjukt bra musik :)

Ibland undrar jag verkligen om jag hör hemma i denna lägenheten, eller ens på denna orten ?!
Just nu så känner jag bara för att packa allt jag äger och sen typ bara flytta. Men det går ju verkligen inte...
Är så mycket med flytt hit och dit och sen pappersändringar och ja vet inte vad !!
Neej usch för det ...

FAN vad jag längtar till december, jultomten kommer och alla barn är gladare än någonsin!
Jag känner på mig att det kommer bli den bästa avslutningen på år 2010, eller jag vet ;)

Nu har jag bestämt att jag ska äta naturdiet ända till december och ut och gå varenda dag, eller iaf 3 gånger i veckan ;P

NU ska jag slå ingång minspök serie och äta nötter och må susens :P
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0