Sabaton

Fan carro att du skulle nämna att dem kommer spela i december :P
Nu är jag helt besatt av att vilja se dem live!!!



Det kommer säkert bli en inpuls sak det där med,  snart får jag fan be någon hålla i mina pengar, om jag kommer ha råd :P
kommer ju fan inte ha råd och ge mig själv med tillräckligt med mat snart, tur att inte jag har hunnit köpa hem fiskar ännu, hehe stackarna hade dött direkt av hunger, dem hadde fått äta min knäckebröd smulor som jag hadde fått skrapa ihop ifrån bordet.. om det itneh ade varit naturdiet dem hadde fått leva på ist!
I år så tror jag att jag skiter i och julpynta faktist, tror inte jag känner för och slösa på julesjärnor och sånt bajs i år, då jag har så lite pengar och röra mig vid..  Tyvärr !

Fast jag är lika fattig som en kyrkråtta, så är jag så jävla sinnessjukt överlycklig :) helt jsuk kännsla.
Idag blir det en dag då jag inte ska göra ett piss förutom att slänga allt jag inte vill ha eller behöver !!! Och jag ska jävlat göra det oxå, det ska städas oxå !!! Faan så tråkigt :(

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur vågar du håna tomtens högtid på de där viset?? Vavavava inte julpynta vad är de för jäkla stil? Du har väl nån gammal stjärna du kan slänga upp i fönstret, granen hittar du i skogen ;D GOD JUL!



Företsen SABATOOOON! Mmmm.... måste boka biljetter. Kram Kram! Föresten vi har flyttat in nu.

2010-11-10 @ 08:16:36
URL: http://emmasandarcaroline.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sabaton är grymt bra live, har sett dom! :))

2010-11-11 @ 16:12:21
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0