TastyHouse

Är något jag verkeligen saknar i helsingborg!
Så jävla gott med nötter, och det finns "om dem inte har uppdaterat nu" finns barai Helsingborg och i stockholm!
Och väla Centrum och Familia !

Tänk att människor kan knäcka en så lite människa för det minsta lilla ?! Helt sinnes.
Hatar då folk kan kommentera ens stavning och speciellt då man har adhd och dyslexsi och dem jävla cp störning som fan ingår i det hela och man vill verkligen inte på hela jorden ha dem problemen och folk kan kommentera en, det knäcker en totalt, tror inte jag kan må sämre då folk gör sådär! Blir helt spyfärdig över sådana människor !

Jag valde verkligen inte att ha dem problemen, visst synd det inte och det mesta som är problemet är skrivsvårgheterna som är mitt stösta hot, Men sen jag valde att skolka och jag valde att hoppa av väldigt tidigt i skolan oxå, vilket kan ha med det och göra, men ändå, Jga försöker iaf göra klart min skolgång och träna på det jag är sämst på, men sen kan jag inte laga alla problem heller! Att klanka ner på någon annan är det sämsta som finns, det är så jävla lågt, det är bara ett tecken på att den personen inte mår nå bra . 
eller så är det jag om överreagerar, men det knäcker en iaf att inte vara perfekt .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0