Analsäck !

Känner inte alls för och fira jul detta året heller, har inte råd överhuvud taget att köpa några julklappar och jag vet om att jag kommer absolut inte få några heller -.-' Jag har nog aldrig hatat julen såhär mycket under dessa åren vi har bott uppe i norr, Jag minns att vi firade julen på ett helt annat sätt förr, vi alla var samlade hela feta familjen. Nu är ingen samlade längre alla är utspridda, och neej usch!
Det som jag tycker är mest trist är att sen vi flyttade up så har jag aldig fått det jag har önskat mig eller ens fått något waow paket ...

Fattar inte vad som har hänt med julkänslan längre... Jag börjar känna som grinchen nu faktist, men ska bli skönt att få komma iväg över jul iaf, fyfan vad jag längtar !

                                                                     


Kommentarer
Postat av: mli

men hörru, det är ju inte julklapparna som räknas! man behöver inte pengar för att kunna fira julen. kärlek är gratis hörru :)

2010-11-12 @ 13:35:08
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0