Vadfan ?

Jag tror jag håller på att bli allvarligt sjuk (skämtosido)
Men alltså känner att detta börja gå lite väl för långt och att jag har aldrig varit så här frustrande över en sådan här sak. Helt jävla galet måste jag få erkänna, men spännande...
Åååh, det gick till och med för långt idag, råkade fräsa mot en person för jag tycker det är så frustrerande så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Lite galet kanske men det är ren fakta!
Jag hoppas innerligt att detta blir av, och att det inte ska bli/komma några hinder imellan..
För jag MÅSTE, så är det bara.

Jaja nog om det, nu tänker jag snart göra en till shake och sen börja små städa igen ...
Hela mitt toalettrum är som en STOR dammtuss och lever i sin egna värld (a)
Varför i hela friden ska tussbollar föröka sig värre än min släkt?! helt sinnessjukt så många dem blir på någon vecka, TACKA GUDARNA för att jag inte har ett helt hus att städa, hehe.

Nej fan vad jag längtar tills på Lördag :D
åååh jisses jag hoppas det bli hejdundrande kul ;) sen är det nog sista helgen jag dricker tror jag, hehe ni som känner mig vet ju hur det brukar sluta ;) Men jag kommer ju inte ha råd annars :/
Så denna månaden gäller det att vara ekonomisk :)

Puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0