2010-10-10

Fan vad det ska blåsa! Jag tror jag sover borta ikväll, jag är skit rädd för blåsten!
Blåser det tillräckligt mkt så kan jag vara vaken ganska länge eller hela natten om det skulle vara så =(
Så ska hem till Nicole, Joakim och deras lilla tösabit och äta pizza idag :) Så får se om jag vågar bege mig hemmåt eller ej !


Igår for jag på värsta fjortisfesten, herregud vad mkt kärleks problem alla har då!
Fyfarao, det är sånt som får mig att baka undan till förhållande, tänk om det skulle ha varit jag ?!
jag skulle inte palla trycket, inte en sekund. Fytusan!
Bråkar man alltid på fyllan, så kan man inte festa tillsammans bara, så är det bara!
Och kan man inte lita på varandra varför i helsike gör man varandra sällskap då för?!
Kul och ha ett förhållande där man inte kan lita på sin partner, jag förstår inte poängen där?!
eller är det bara jag som tycker så?! nej fuck låssas kärlek † R.I.P.

Åååh har ni sett Prinsessan och Grodan?!
När jag såg den så grät jag när Ray Fick komma till sin stora kärlek Evangeline,
Oj oj, vad jag grät :) så fint HAHA. det kanske ändå finns lite ömhet i mig iaf ;P
Fällde en tår till Tooth Fairy till och med, men det var i slutet :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

prinsessan och grodan grät jag också till ;) så söt film!

2010-10-13 @ 12:17:50
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0