Bubblande mage

Man kan nästan tro att min mage har börjat prata eller något så fort man säger något så får man svar tillbaka, men vettitusan vad för svar man får ?! varit såhär sen i fredas . Undra vad den vill ?! 

Hadde grymt kul igår iaf :) träffade mycket folk man inte sett på länge, sen träffade man några få sura miner oxå
fattar fortf inte, antigen är jag trög som inte fattar eller så har jag nog svårt och förstå människor!?
Men det är jag i ett nötskal ;D

Idag blir det att försöka vika tvätten som man inte blev klar med igår och sen småstäda lite :)
Och imorgon blir det skolan en snabbis och sen så blir det att åka in till Piteå sen hem och träffa Zara!
Ska bli så jevla kul

Och sen har jag en störig sak fan i mitt hem, Har EN ända jevla flughlvete i mitt hem =(
Så jävla störande, jag vill bara ta ihjälfanskapet men den är så jävla snabb, snacka om att den går en på nerverna!


Hadde jag varit en groda på riktigt så hadde den ta-mig-fan inte left idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0