En dålig Tand

fick jag dra ut idag, den var totalt förstörd och har gjort så jag måste rotfylla och ha mig med andra tanden, men nu finns den inte kvar iaf :)
Så sitter och väntar in den värsta smärtan efter bedövningen försvinner :P
jag blev skit nervös dels för att jag är rädd för tandläkare men oxå för att jag visste om att dem skulle plocka bort något som tillhör mig :(
Så jag var tvungen och gå och kissa, sen typ var jag nära på att skratta samtidigt som jag höll på och gråta!
HAHA =(
Fattar inte vad som har hänt mig som ska böla åt allting?!, tycker inte det är likt mig !
HAHA, blir lite jobbigt i längden fast det kan vara lite smått gulligt ibland!

Neej så nu ska lillasyster komma hem med yougurt och glass och halstabletter och värktabletter :)
Får bli onyttigt idag... Huvvaligen mig ♥ 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0