Freddy Cruger

Såg nyss klart A Nightmare on Elmstreet remake, Var helt ok att se, klart vissa kan bli besviken då dem ser den, för den är på ett ungefär lika dant gjord som den första bara det att dem har ändrat vissa saker, och klart det kändes Konstigt att se en NY Freddy Cruger, men det är ju en omgjord film så det är klart att det är nya skådisar i den, för det är ingen efterföljare! 
Men jag älskar freddy filmerna (:

Idag så var jag i skolan, försov mig som vanligt -.-'
Men tror det berodde på att jag och Charlotte somnade ganska sent igår ;P 
ååh, åt världens godaste lunch/middag idag =) köpte wookbiff och stekte till litta, sen så värmde jag up KinaMix
Och blandade i, sen lite vitlöks sås typ i.... Mmm säger jag bara ;) 

Neej nu ska jag gå och göra mig klar för bingen sov gott ;) 

1, 2, Freddy's coming for you,
3, 4, lock your door,
5, 6, grab your crucifix,
7, 8, better stay up late,
9, 10, never sleep again



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0