FyFarao

Vad du är dum, dumburk ! Ska aldrig, aldrig köpa slingmedel något mer.
Fasiken vad fult och hemskt det blev  :(
Så idag blir det inhandla intensivtoning eller vad det heter!
Så jag hoppas det blir bättre.
Snacka om att få misslyckat expriment, haha.
Jaja, första gången måste vara första ;)
Det blev säkert så pga att jag har färgat mitt hår så nyligt eller för många gånger ?!

Har iaf hunnit duscha nu, börjar typ 10 eller 11 idag =)
och fan vad jag har slarvat med naturdieten nu !
Så ska göra om det efter nästa vecka pga att jag går på pencelin nu :/

Och snacka om att jag hadde Bakisångest i söndas, skulle döda en fluga, men jag tyckte så synd om den så jag släpte ut den ist, men jag tror den dog iaf =( åååh vad jag ville gråta men kunde inte, HAHA.
Stackars äckliga fuga

R.I.P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0