Hello-wineet!

Yes, jag säger hej till vinet, och hej till halloweenen !

Denna helg får jag nämligen äta GODIS! men bara 1 dag ;< hur kul är det på en skala?!
Jekla sekt man går med i !! hehe
jaja, det är väl lika bra det man bara lyder orderna ; ) tänkte fan inte ge någon jevel en trisslott, vilken osis om någon skulle lixsom vinna pengar ?! det går ju bara inte!

Kusinen skulle ha kommit nu i helgen, men det blev inte för han fick något jobb sa han!
Och jag skulle ha farit till Luleå för och hälsa på syrran min, men ungarna har visst kräkt hela natten, så det går inte heller !
Och allt känns oplanerat och skitnödigt ! Faaan för oplanerade saker, uusch (!)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fara till bolaget "man vet aldrig vem som slår en pling" och sen ska jag typ äta så mycket godis jag bara kan för att jag är arg !




HEJ DÅ SPÖKJÄVLAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0